News
O klanu
O hře
Stanovy klanu
Členové klanu
Veteráni klanu
Hierarchie klanu
Přátelé klanu
Stratégie
Sety
Obrázky
Kecník
Fórum
Odkazy
 
 
  [CNW:Counter]  
 
   
 
   

Wood Elf
 
Wood Elf (WE) - Lesní Elf
Sniperka
Sacred plus CZ v1.8

Autor: Slay007


Tento build je zaměřen jenom na boj se střelnými zbraněmi, konkrétně s lukem. Stěžejní bojové dovednosti jsou průrazný a výbušný šíp. A působení damage všeho druhu.

Výhody:
Solidní dmg, rychlost zabíjení, čím větší lvl tím větší zabiják, všestrannost a nízká spotřeba run.

Nevýhody:
Ze začátku trochu slabší, na niob pokulhává v obraně.

Dovednosti:
Startovní dovednosti jsou "hbitost" a "znalost zbraní"
Následovné rozdělení bych si představoval takto:
1. lvl znalost zbraní, hbitost
3. lvl soustředění
6. lvl boj na dálku
12. lvl konstituce
20. lvl zbroj
30. lvl obchod, odzbrojeni
50. lvl obchod, odzbrojeni, odrážení útoků

A teď konkrétněji k jednotlivým dovednostem a rozdělování bodů mezi ně.

Hbitost:
Zvyšuje útok a obranu. To bude WE potřebovat, ze začátku maxovat a později stačí 1/2 (aby jste měli zhruba na 150 lvl - 90 bodů ve hbitosti)

Znalost zbraní:
Zvyšuje poškození. Takže maxovat. Později, kdy už je přírůstek jen 1% za dva levely se může přestat a dát sem občas jen pár bodů co zbudou.

Soustředění:
Jelikož tato WE potřebuje co nejvíce srážet obnovu bojových dovedností, soustředění je ta pravá volba maxovat!

Boj na dálku:
Zvyšuje útok a jeho rychlost. Sem stačí dát jen pár bodu(kolem 20-30), hlavně ze začátku, až budete mít rychlost útoku nad 200 už můžete zpomalit.

Konstituce:
Zvyšuje množství života a rychlost jeho regenerace. Všeho s mírou tak sem stačí 1/2 až 1/3. To znamená dát sem jeden bod za dva až tři levely.

Zbroj:
Zvyšuje resistence a rychlost pohybu. Tady to taky nepřehánět stačí 1/3 (nebo dle potřeby). WE moc do kontaktu s nepřáteli nepříjde a když jo měla by mít nějaký rezisty aby se po jedné ráně nesložila

30-50. lvl a co teď zvolit ??
Obchod:
Snižuje ceny a zvedá kvalitu a množství věcí u obchodníků. Sem dávat body jen pokud zbudou, stačilo by 1/4
Odrážení útoků:
Zvýší míru obrany, jelikož nebudete používat štít, přírůstek nebude tak velký, ale i tak je to znát (v případě nošení štítu je bonus k defensi trojnásobný) Pokud zvolíte tuto možnost, stačí dávat body zhruba 1/6
Odzbrojení:
Funkce odzbrojení je všeobecně špatně chápána a to z důvodu chyby v překladu české ale i anglické verze. Odzbrojení nefunguje tak, že při boji zbaví protivníka zbraně. Protivník si vesele bojuje celou dobu se svojí zbraní, ale po jeho smrti je větší šance že z něj vypadne nějaká věc "zbraň" a pak záleží na velikosti vaší šance na nalezení speciálního itemu a bonusu na přežití (SB) jestli se vygeneruje něco speciálního. Tady to taky s body nepřehánět, stačí tak 1/8 - 1/9

Berte v úvahu, že čím víc bodů v dovednosti tím menší přírůstek na dalším stupni, jestli přesáhnete 100 bodu už je přírůstek minimální a nevyplatí se zbytečně utrácet body: Dávejte je tam jen pokud zbudou nebo je přírůstek pořád slušný.

Možná se divíte, že tu není Měsíční magie, není to chyba. Pokud byste se chtěli specializovat na kouzla, který budou za něco stát, museli byste zvolit i znalost kouzel a tento build WE už by byl o něčem jiném a to si řekneme příště.

Staty:
Body rovnoměrně rozdělit mezi fyzickou regeneraci a obratnst

Obratnost:
zvyšuje míru poškození střelnými zbraněmi a obranu
Fyz. regen:
snižuje regeneraci speciálních útoků, urychluje obnovu života

Bojové dovednosti:
Průrazný šíp:
Asi nejlepší WE útok. Vystřelí šíp který 100% zasáhne jeden či více cílů po určitou dobu. Doba trvání roste zhruba ob 3 levely o jednu sekundu. Nevýhoda je prvních pár levelů zmenšuje dmg. Jen co se dostane do kladných hodnot a prodlouží se doba trvání aspoň na 10s stane se dost silným. A v kombinaci s vícenásobným výstřelem i destruktivním.
Dávat tolik run, aby regenerace nepřesáhla 2,1s

Vícenásobný výstřel:
Ten když se aktivuje tak po dobu 25s rozděluje jakýkoliv výstřel na 2 až 6 šípů (záleží na jakém je levelu). V předchozích verzích rozděloval i dmg rovným dílem (příklad: dmg výstřelu 10k po aktivaci vícenásonýho rozdělil na 2 šípy a každý měl jen 5k dmg) Ale ve verzích 1.7 a 1.8 přidá menší bonus (příklad: dmg výstřelu 10k po aktivaci vícenásonýho rozdělí na 2 šípy a každý má 6,5k dmg) Až bude na tak velký úrovni, že bude dělit na 5-6 šípů bonus bude znatelný. Velice dobrá věc v kombinaci s průrazným a výbušným šípem.
Sem dát tolik run kolik chcete

Výbušný šíp:
Výhodou výbušného šípu je vysoká pravděpodobnost zásahu (měla by být 100%, ale občas selže) a také vysoká dmg.
Dávat tolik bodů, aby regenerace nepřesáhla 1,5s

Ostatní bojové dovednosti
Pavoučí šíp:
Dá se použít při začátcích. Ale na vyšších obtížnostech nepoužitelný. Škoda run
Odrážecí šíp:
Zbytečné plýtvání runami
Vícenásobný zásah:
Oproti předchozím verzím dost oslaben a prodloužena animace, tudíž nepoužitelný.
Tvrdý zásah a Oko za oko:
Oboje se dá použít, ale oboje NEmá 100% zásah. Ten se vypočítá podle výše útoku, aby se tyto dva skilly daly použít musela by být výše útoku taky vysoká, že je zbytečný se tím zabývat. Bohatě to vynahradí průrazný a výbušný šíp

Magické dovednosti:
Použitelné k této WE je akorát "Rychlý jako blesk" a to jen ze začátku kdy se budete táhnout jako slimák, ale časem už toho nebude třeba.
A možná někdo použije "Družina hvozdu" ale já to vynechal. Ten jednorožec je taky pěkná lemra, skoro žádny dmg a moc ran nezblokuje.

Výbava:
Samozřejmostí jsou věci co snižují obnovu zvláštních útoků.
Asi nejlepší obleček je kombinace Oktanionova a Israfaelova setu. Např. Oktanionuv luk niob , má solidní všestranný dmg, 4 díry a přidává 25% k exp a plno dalšího, Israfaelovo brnění niob přidá + 148% šance nalezení speciálního itemu, +60 ke znalosti zbrani a to je na dmg dost znát. Další části Israfaela přidávají šanci na kritický zásah a to se taky hodí.
Socketujte vamp runy nebo amulety či prsteny, který přidávají sosání života na vyšší obtížnost to chce aspoň 15%
Jelikož budete způsobovat převážně fyzický a magický dmg, tak do volných děr dávejte prsteny který přidávají ohnivý a jedová dmg v lepším případě ještě něco např +1 ke všem dovednostem apod….

Jak, kde, s kým a proč
Sniperka má pouze dva druhy nepřátel.
Ty který jsou vysoce rezistentní proti magickému a fyzickému útoku, moc jich není (např: modrý gigant, pouštní harpie)
Druhý typ nepřátel jsou kouzelníci co čarují ohnivou kůži. Ty potom zasáhnout je umění, protože 90% šípů je blokováno.

Taktika:
Je jednoduchá. Zapnout Vícenásobný výstřel, přepnout na Průrazný šíp a střílet a střílet dokud je v dohledu živá duše :) Až trvání Vícenásobného výstřelu skončí a v dohledu je pořád dost oblud zapnout znovu a pokračovat. A pokud už tam je jeden či dva Výbušný šíp se o to postará.

A kam chodit expit?
Nejlepší místo na exp jsou obří pavouci na poušti a jedovatí troli v údoli Zuran-Naru
Na obří pavouky používejte vícenásobný výstřel s průrazným šípem. Výbušný šíp jen na zbytky co zůstanou na nohou. Ale pozor je to nejspíš bug, když někdo stojí přímo u vás tak výbušný šíp většinou selže. Tak používat z dálky.

Kam nechodit expit?
Tam kde jsou obludy rezistentní na magic. a fyzik. útok (např. okolí Kláštera Serafů)

Mám takovouto WE na 155lvl a sem sní absolutně spokojen.
Pokud vás, ale napadne nějaká smysluplna modifikace, sem sni rád se poučím :)

Slay007