News
O klanu
O hře
Stanovy klanu
Členové klanu
Veteráni klanu
Hierarchie klanu
Přátelé klanu
Stratégie
Sety
Obrázky
Kecník
Fórum
Odkazy
 
 
  [CNW:Counter]  
 
   
 
   

Dark Elf
 
Dark Elf (DE) - Temný Elf
Traper - Pasťák
Sacred plus CZ v1.8

Autor: Slay007


Ano, tento build je zcela zaměřen na používání pastí (zejména těch jedovatých např. jedovatá mlha a bezedná jáma). Má řadu výhod, ale i pár slabin. Nebudu to zbytečně okecávat pojďme na to.

Výhody:
Totální terminátor, extrémní rychlost zabíjení (za 9 hodin čistého času 106 lvl), skoro nesmrtelnej

Nevýhody:
Extrémní nároky na počet run (ale o tom později)

Dovednosti:
Startovní dovednosti jsou "znalost zbraní" a "soustředění"
Následovné rozdělení bych si představoval takto:
1. lvl znalost zbraní, soustředění
3. lvl balistika
6. lvl konstituce
12. lvl znalost pastí
20. lvl zbroj
30. lvl odrážení útoků
50. lvl obchod, boj s čepelemi nebo odzbrojení

A teď konkrétněji k jednotlivým dovednostem a rozdělování bodů mezi ně.

Znalost zbraní:
Zvyšuje poškození všech pastí to znamená udržovat zhruba na stejné hodnotě jako je level postavy. Prostě na max

Soustředění:
Nemá smysl sem vrážet body na rychlost obnovy pastí nemá vliv. Takže nic

Balistika:
Podobně jako u znalosti zbraní, balistika zvedá poškození (damage - dmg) a navíc urychluje regeneraci a rychlost sesílání pastí. Takže na max

Konstituce:
Zvyšuje množství života a rychlost jeho regenerace. Všeho s mírou tak sem stačí 1/2 až 1/3. To znamená dát sem jeden bod za dva až tři levely.

Znalost pastí:
Snižuje regeneraci pro sesílání pastí. Ze začátku to chce sem dávat bod každý level, později když bude přírůstek minimální už se sem může dávat bod jen 1/3 - 1/5 (zhruba od 50-60 bodu je přírůstek minimální)

Zbroj:
Zvyšuje resistence a rychlost pohybu. Tady to taky nepřehánět stačí 1/3 (nebo dle potřeby)

Odrážení útoků:
Velmi důležitá dovednost pro DE. Jelikož Traper nebude používat žádné bojové skilly, bude nosit štít a tato dovednost mu rapidně zvyšuje defensi a tím snižuje protivníkovu šanci na zásah. Sem dávat body jako do konstituce.

50. lvl a co teď zvolit ??
Obchod:
Snižuje ceny a zvedá kvalitu a množství věcí u obchodníků. Sem dávat bode jen pokud zbudou, ale docela bych se divil :)
Boj s čepelemi:
Umožní bojovat s čepelemi, není to ani z důvodu boje ale proto, že některé sety např. Cordelluv se skládají i ze zbraně a většinou je to čepel a k jejímu nošení potřebujete např. min 24 bodu v boji s čepelemi. A takový Cordell set je pro pasťáka jak dělanej. Jen samotná zbraň na stříbrné úrovni přidává 7-10 ke všem pastím. Tak sem dát jen tolik bodů, abyste mohli nosit to co chcete :)
Odzbrojení:
Funkce odzbrojení je všeobecně špatně chápána a to z důvodu chyby v překladu české ale i anglické verze. Odzbrojení nefunguje tak, že při boji zbaví protivníka zbraně. Protivník si vesele bojuje celou dobu se svojí zbraní, ale po jeho smrti je větší šance že z něj vypadne nějaká věc "zbraň" a pak záleží na velikosti vaší šance na nalezení speciálního itemu a bonusu na přežití (SB) jestli se vygeneruje něco speciálního. Tady to taky s body nepřehánět, stačí tak 1/8 - 1/9

Volba poslední dovednosti je zcela na vás.

Staty:
U statů je to jednoduchá věc, kde není co řešit.
Všechny body do obratnosti a sem tam něco do fyzický regenerace.

Obratnost:
zvyšuje míru poškození jedem a taky defensi - max
Fyz. regen:
snižuje regeneraci pro pasti a urychluje obnovu života - 1/7-1/9

Pasti:
Tady si popíšeme funkci pastí, kolik do nich investovat a jak je používat

Jedovatá mlha:
Bude váš nejlepší přítel, už od samotného počátku je dost silná, ale má pomalou regeneraci, to se však časem napraví až budete mít balistiku a znalost pastí. Používat na co největší hejna oblud.
Ideální je do mlhy dávat tolik run kolik máte lvl, ale aby regenerace nepřesáhla 1.5s

Bezedná jáma:
Je dost silná, ale trochu neohrabaná. Proti bossům a drakům nejlepší volba.
Tady platí to samé co u mlhy. Maxovat a držet regen. Pod 1.5s

Výbušná nálož:
Těžko použitelná, důvod: nemá plošný účinek a těžko se strefuje pohyblivý cíl, ani to dmg není tak velké. Já osobně nepoužívám.
Ale pár run sem dát můžete :)

Testosteron:
Toto je druhý nejlepší přítel Trapera. Zvyšuje totiž poškození jedu. A čím víc bodu tím víc procent. Ze začátku je to možná otrava, protože doba trvání je hodně nízká, ale až ho vytáhnete aspoň na 60lvl a doba trvání bude přes 80s už je to paráda.
Tady samozřejmě maxovat a na regeneraci se vůbec nedívat :)

Upřednostňujte Jedovatou mlhu a Testosteron. Do Bezedný jámy dávat jen pokud zbudou runy.

Do ostatních umění nemusíte dávat ani bod.
Možná si říkáte a co matoucí skilly? Jako bojová mlha, zmatení a kobra?
Je to jednoduchý vše skolíte ještě dřív než byste něco takového vykouzlili a ještě to žere zbytečně runy …. Kterých je potřeba už tak dost.

Výbava:
Na sebe cokoliv, hlavně to co snižuje obnovu zvláštních útoku a samozřejmě to co přidává pastím, ať jednotlivě nebo k dovednosti.
Taky by to chtělo pořádnej štít.

Pár tipů:
Potřebujete alespoň 12-15% sání života, nejednoduší volba je socknout 4-5 vamp run. Pak budete určitě immortal :)
Shánějte výbavu, která přidává šanci na kritický zásah (jako Cordellova helma) U jedovatý mlhy kritikal funguje znamenitě. (dejme tomu že kolem vás stojí 10 oblud a když se past rozhodne dát kritikal dostanou ho všichni ne jen jeden :) )

Jak, kde, s kým a proč
Bojovat s Traperem je úplná paráda.

Taktika:
Zakouzlit testosteron, nahnat co nejvíc nepřátel na jedno místo, nejlépe kolem sebe a pod nohy si hodit 2-3 jedovatý mlhy a během 2-3 sekund je všude mrtvo. Nemusíte se bát, že vás zabijou, díky vysoký defensi se do vás skoro nikdo netrefí a když jo tak díky rezistům skoro nic neubere a tu trochu odsajete sosáním jejich života :) A tak to opakovat pořád dokola.

A kam chodit expit?
Tam kde jsou monstra, který nemají rezisty na jed a dávají hodně exp.
Nejlepší lokace pro Trapera je poušť ta část s velkými skupinami orků, ledová lokace hlavně modrý giganti a taky celý ohnivý region

Kam nechodit expit?
Tam kde jsou obludy rezistentní vůči jedu.
Jako třeba kostry, pavouci a jedovatí troli.(ale pozor platí pro nižší lvl, pokud dodržíte množství run tak abyste měli v jedovatý mlze aspoň stejný lvl jako je váš a v testosteronu minimálně polovinu vašeho levelu, tak na stým levelu už budete jak mašina a je vám jedno jestli je něco rezistentní nebo ne :) )

Jinak samozřejmě monstra rezistentní vůči jedu nejsou překážkou jen to nejde tak rychle.

Malý příklad:
Postava - 100 lvl - bonus na přežití 60%
Jedovatá mlha - 60 lvl
Testosteron - 60 lvl

Jedovatá mlha 7000 (7k)dmg regen. 0,8s při zapnutí testosteronu 20000 (20k)dmg + šance na kritický zasah.
V regionech vhodných na exp dostávají nepřátelé kolem 20k dmg a v těch nevhodných dostávají zhruba o polovinu méně, kolem 10k ,ale i to je dost slušný. Samozřejmě jedovatá mlha působí 50s a dmg je za 1 sekundu a když pod sebe hodíte tak 2-3 mlhy to je panečku frčák.

Snad vám to nějak pomohlo :), kdybyste měli nějaký dodatek či otázku klidně se na mě obraťte.

Slay007