News
O klanu
O hře
Stanovy klanu
Členové klanu
Veteráni klanu
Hierarchie klanu
Přátelé klanu
Stratégie
Sety
Obrázky
Kecník
Fórum
Odkazy
 
 
  [CNW:Counter]  
 
   
 
   

Battle Mage
 
Battle Mag (BM) - Bojový mág
Poryv větru
Sacred plus CZ v1.8

Autor: Sourcuf


Tenhle mág se zaměřuje jen na jedno kouzlo - Poryv větru. Samozřejmě + Kamenná kůže, Ohnivá kůže, Ochranná stěna a Duch lučin.

Výhody:
Nikdo se k vám hned tak nepřiblíží, když nechcete a můžete mít malou rychlost 110-130, pěkně si běžíte za vlnou.

Nevýhody:
Vyšší nároky na počet run a štěstí najít ty správný věci - Blackstaffovu helmu a ještě existuje štít a sekera co přidávají Poryv větru, ten štít dokonce snižuje obnovu zaklínadel.

Dovednosti:
Startovní dovednosti jsou "znalost kouzel" a "meditace"
Následovné rozdělení bych si představoval takto:
1. lvl Znalost kouzel, Meditace
3. lvl Vzdušná kouzla
6. lvl Zemní magie
12. lvl Hbitost
20. lvl Konstituce
30. lvl Odzbrojení
50. lvl Odrážení útoků

Co se týká dovedností Hbitost a Zemní magie, určitě by šly nahradit, třeba obchodem, zas taková blbost to není, dokážete si představit ty možnosti. I když Zemní magie je asi nutná - na pozdějších úrovní se čas zaklínadel asi nebude tak rychle zkracovat a Kamenná kůže je náročná na zotavení.

A teď konkrétněji k jednotlivým dovednostem a rozdělování bodů mezi ně.

Znalost kouzel:
Zvyšuje poškození všech kouzel. Proto to chce udržovat na co nejvyšší úrovni až do té doby kdy už bude efekt skoro nulový (kolem 120lvl)

Meditace:
Urychluje obnovu kouzel a proto taky maxovat.

Vzdušná magie:
Zrychluje sesílání vzdušných kouzel a zrychluje jejich obnovu. Maxování je zbytečné, protože už kolem 50lvl je přírůstek minimální. Stačí sem dát zhruba 50 bodů a pak zvýšit pomocí předmětů a nebo sem vrazit body co zbudou.

Zemská magie:
Jen co zbudou body.

Hbitost:
Asi tak 1/3 -1/4 lvl

Konstituce:
Snažte se sem dát tak 1/3 - 1/4 lvl., nebo body co zbudou, když není obrana zůstane Masoštít.

Odzbrojení:
Samozřejmě, čím víc tím lépe, ale já mám 20 bodů a nacházím pořád něco.

Odrážení útoků:
Sem dejte víc bodů než do hbitosti, obrana na Niobu by, podle mě, měla být aspoň tak kolem 5000 pro bojovníka na dálku. Se štítem to jde líp než bez něj, ale musíte najít ten pravý

Berte v úvahu, že čím víc bodů v dovednosti tím menší přírůstek na dalším stupni, jestli přesáhnete 100-120 bodů už je přírůstek minimální a nevyplatí se zbytečně utrácet body: Dávejte je tam jen pokud zbudou nebo je přírůstek pořád slušný.

Staty:
U statů je to jednoduchá věc, kde není co řešit. Všechny body do duševní regenerace (ze začátku pár bodů do síly a fyzické regenerace)

Duševní regenerace:
Urychluje obnovu kouzel, čím nižší regenerace kouzel tím víc do nich můžete dát run a tím pádem je i vyšší poškození


Magické dovednosti:


Poryv větru:
Tohle kouzlo je silný prakticky hned od začátku. Odfoukne víc nepřátel najednou, teda kromě obrů, s těma to jen zacloumá, no a draky a velký pavouky taky neodfouknete. A nebo zabije 1 -2 nepřátele hned, včetně většiny šefíků (Pro skalní vyznavače Bossů). Dávat tolik run, aby regenerace se zapnutým Duchem lučin nepřesáhla 2,5s - s větším časem je to nehratelný.

Duch lučin:
Dávat tolik run, aby jste stáhly čas Poryvu větrů na těch 2,5s.

Ostatní použitelná kouzla:
Kamenná kůže:
Zvyšuje odolnost vůči fyzickému a jedovému útoku. (dobrý proti nemrtvým a pavoukům) Dávám sem jen to co najdu. Jo a zvyšuje obranu.
Ohnivá kůže:
Zvyšuje odolnost vůči ohni a zvyšuje defensi proti střelcům. Jinak platí to samé co pro kamennou kůži
Ochranná stěna:
Zvyšuje odolnost vůči kouzlům (magii) a zvyšuje defensi proti střelcům. Jinak platí to samé co pro kamennou kůži.
Léčení:
Taky jen co najdu, ještě jsem nehrál multiplayer, tak nevím jestli se to tam hodí :)

Výbava:
Blackstaffova helma - přidává Poryv větru + vzdušná kouzla.Blackstaffův náloketník - přidává šanci na nacházení zvl. předmětů a má dvě díry, tak do nich narvěte prsteny nebo amulety, taky na hledání zvl. předmětů ať si ostatní zbroj můžete vybrat jakou chcete, budete potřebovat věci co dávají obranu a obnovu zaklínadel.
Ten zvl. štít a sekeru - to pak musíte mít štěstí je najít.Pak nějakej kritickej zásah by se taky hodil.
Neberte si nic s vlastností rozděl - kouzelník je přeci jenom trochu chatrnější postavy, je blbý, když všechno tlačí před sebou a pak se mu někdo objeví za zády.

Jak, kde, s kým a proč
Mohlo by se zdát, že každý na jedy odolný protivník je problém, protože jsou všude, ale jsem před koncem, v tuhle chvíli, obtížnosti Platina, teda před Niobem, ale ty Sakárovy spec. nemrtví sejmu jednou ranou. Bosse už teda ne, ale i tak dobrý.


Taktika:
Základem je mít pořád zapnutý Duch Lučin a Kamennou kůži a pak jen běžíte a hrnete všechno před sebou. Občas nahodíte Ohnivou kůži, nebo Ochrannou stěnu a jste vysmátý. Zabíjí poměrně rychle, tak i úrovně lezou pěkně nahoru.

A kam chodit expit?
Dá se říct kamkoliv. Mohlo by se zdát, že útok o jednom elementu je slabý, ale při těch 82 lvl. kouzla má dmg. 1788 a to se díky jedné vlastnosti, co zvyšuje jedový kouzla, je to Obratnost, navýší na 2441, no a v jednom kouzlu to takhle zraní 20x. Takže to je 48820 dmg.
Snažte se přidat každou obtížnost hry tak 500dmg., na Niobu by ale chtělo postupem vývoje postavy nadupat to na takových 5000dmg., což je podle mě reálný a pak by to teprve byla jízda. Jo choďte za Tyr - Fasul na modrý Elfy, tam jsou skupinky, tam to jde úplně samo.

Kam nechodit expit?
Takové místo snad není :) Nechoďte tam kde je málo nepřátel nebo za jejich zabití dostáváte málo exp. Ale varuju Pole Urkuku je fakt na nic.

Sourcuf