News
O klanu
O hře
Stanovy klanu
Členové klanu
Veteráni klanu
Hierarchie klanu
Přátelé klanu
Stratégie
Sety
Obrázky
Kecník
Fórum
Odkazy
 
 
  [CNW:Counter]  
 
   
 
   

  Serafa
(Seraphim)
 
Charakteristika


          Serafa je potomek tajemných andělů z dob válek titánů.
Bohové vybavili Serafu nebeskou magií, která oslabuje nepřítele a proti nemrtvým je doslova destruktivní.
Také ji obdařili znalostí bojových umění, kterou umí perfektně využít. Dokáže nosit nebeskou zbroj a andělská křídla.




 
Schopnosti a Dovednosti
 
 

Startovní atributy
 

Síla:    22
Vytrvalost:    19
Obratnost:    25
Fyzická regenerace:    22
Duševní regenerace:    19
Charisma:    17

Zdraví:   

119


Možné dovednosti
 

Znalost kouzel:   startovní
Znalost zbraní:   startovní
Meditace:   3. level
Soustředění:   3. level
Nebeská magie:   3. level
Zbraně s dlouhými držadly:   3. level
Znalost meče:   3. level
Konstituce:   3. level
Odrážení útoků:   3. level
Jízda na koni:   3. level
Dvojté sváření:   6. level
Zbroj:   12. level
Boj na dálku:   20. level
Hbitost:   30. level
Obchod:   50. level



 
Bojové a Magické dovednosti
 
 

Boj
 
Útok
(Attack)
Nelze použít při jízdě na koni

Serafa zaútočí na nepřítele několika rychlými kombinovanými útoky.

Použití:
Ze začátku slabé.
Až se dostane bonus na poškození do kladných hodnot a regenerace klesne pod 3s - pak je teprve útok použitelný a velmi užitečný.


Magie
 
Síla víry
(Strength of Faith)
 

Aura, která Serafě a jejím spolubojovníkům zvyšuje útočné schopnosti při boji na blízko.

Použití:
Pro bojovou Serafu je to velmi užitečný skill, hlavně na vyšších levelech (zvyšuje útok, tudíž zvedá šanci na zásah).
Pro magickou Serafu je to zbytečnost.

Tvrdý zásah
(Hard Hit)
 

Tvrdý útok proti nepříteli. který mu způsobí vážná zranění


Použití:
Dobře použitelný na všech levelech.
Vhodný 4x v kombu proti bossům a drakům.





Vícenásobný zásah
(Multi Hit)
Nelze použít při jízdě na koni

Útok proti několika protivníkům najednou.


Použití:
Při boji se zbraněmi s dlouhými držadly je docela silný.



Výboje energie
(Energy Bolts)
 

Serafa dokáže po úrčitý čas vystřelovat rychle za sebou jdoucí energetické úlomky.

Použití:
Docela silná dovednost, pro magickou serafu jeden z nejlepších skillů.
Jediná nevýhoda je že zbraň a štít se přemění právě na vystřelovače úlomků, tudiž se po tu dobu nepočítá žádny bonus ze zbraně a štítu (obrana, útok, sosáni atd...)

Světlo
(Light)
 

Kolem Serafy se rozzáří nebeské světlo, které prosvětlí okolí a začne zraňovat nemrtvé.

Použití:
Působí magicky a jen na nemrtvé. Proto není nijak zvlášť použitelné, ale jako doplněk do začátku se hodí.

Bojový kop
(Combat Kick)
Nelze použít při jízdě na koni

Bojový kop, který odhodí nepřítele dozadu.


Použití:
Malé poškození, pomalá animace.
Prakticky nepoužitelný skill.


Rotující zásah
(Whirling Hit)
Nelze použít při jízdě na koni

Rotace na místě, která odhodí všechny protivníky dozadu a způsobí jim zranění.

Použití:
Jako primární útok není moc efektivní, ale hodí se jako doplněk nebo v nouzi, když se nashromáždí více nepřátel.


Konverze
(Conversion)
 

Protivník na určitý čas přejde na stranu Serafa a bojuje s ním.

Použití:
Aby byl účinek stoprocentní je nutné mít v konverzi více bodů než je level nepřátel.
Také není moc efektivní.

Rotující světelné čepele
(Rotating Blades of Light)
 

Zářivé ostří, které krouží kolem Serafa a při dotyku zraňuje všechny nepřátele.

Použití:
Na vyšších levelech docela silné.
Působí magické a fyzické poškození.
Vhodné jako dpolněk pro všechny typy Seraf.

Lovec-hledač
(Hunter-Seeker)
Nelze použít při jízdě na koni

Serafa vyhodí zbraň, která jí obletí po kruhové dráze, zraní okolní nepřátelé a vrátí se zpět.

Použití:
Nejhorší dovednost Serafy. Prakticky nepoužitelná.

Bojový skok
(Combat Jump)
Nelze použít při jízdě na koni

Serafa skočí do úrčité vzdálenosti a po dopadu zraní protivníky v okolí.

Použití:
Na boj je tento skill také těžko použitelný. Ale u Serafy je neocenitelný jako transportní. Jde skákat přes řeky, ploty a dokonce i na skály.

Podráždění
(Irritation)
 

Světelné paprsky protivníka znervózňují a přerušují jeho útok.

Použití:
Aby byl efekt stoprocentní je třeba mít level Podráždění vyšší než je level nepřátel.

Nebeské světlo
(Celestial Light)
 

Sloup světla, který po úrčitou dobu vážně zraňuje všechny protivníky v okolí.

Použití:
Vysoké poškození magií, dlouhé trvání (na vyšším levelu).
Jedno z nejlepších a nejsilnějších kouzel pro magic Serafu.

BéEfGé
(BeeEffGee)
Nelze použít při jízdě na koni

Vyvolá mystickou energetickou zbraň bohů, vhodná pro boj v uzavřeném prostoru i na větší vzdálenost.

Použití:
Vysoké fyzické poškození. Na vyšších levelech je docela účinná.

Zásah bleskem
(Lightning Strike)
 

Blesk nebeské energie způsobuje protivníkům vážná zranění.

Použití:
Velmi vysoké poškození. Nevýhoda je útok proti jednomu nepříteli současně, proto proti skupinám nepoužitený a právě skupin oblud je v Sacred nejvíce.

Světelný štít
(Shield of Light)
 

Serafa vykouzlí štít, který jí chrání před střelnými útoky.

Použití:
Jako doplněk se hodí, neochraňuje však před magickými a jedovými šípy.